Saturday, November 2, 2019

偷竊

God has been watching over me and you are not God
Even Jesus Christ had privacy when He was a human
Stealing is a sin and you have been sinning for 16 yrs
I hate that when people monitor me because I hate sin
You have been violating God's laws and human rights
Human beings must stop monitoring me immediately
Plus you have to pay me for the info you have stolen
And to compensate for my loss from your monitoring
你們偷我的資料十六年
偷竊是違反上帝十誡的
你們正得罪了上帝跟我
主耶穌在世時也有私隱
而上帝看顧我四十多年
想提醒你們你不是上帝
你們沒有權偷窺我生活
論神學人權你都是錯的
你們要馬上停止偷窺我
如你利用我資料來賺錢
或因偷我的資料而得益
你們要對我作合理賠償
因監視導致我損失賠償

No comments:

Post a Comment