Tuesday, March 22, 2022

便秘

I have constipation problems, please pray for me in Jesus Christ's Mighty Name. Thank you and God bless.

我有便秘問題,請為我俸主耶穌基督之名祈禱,謝謝,願上帝祝福您。

Thanks be to God and thank you for your prayers. The poopoo came out at 3am this morning (March 23). Please continue to pray for me about this issue because constipation has been a problem for months. Please pray that it will not be a problem anymore. Thanks and may God bless you and your families. God is just amazing.

感謝上帝及感謝您們的祈禱,我的大大嚮今朝3月23點出來了。請繼續為我祈禱,因我的便秘情況巳持續了多月,請向上帝祈求便秘再不會成為我的問題,每次大便都暢通無阻及頻密度正常。謝謝您們的祈禱,願上帝祝福您和您一家。上帝實在太勁喇,從太便中感受到衪的愛。

No comments:

Post a Comment