Wednesday, September 11, 2019

1419

你哋應承小朋友做嘅事一定要做到
如果唔喺我哋會好嬲同埋好唔開心
如果我哋發脾氣喺因為你唔守諾言
仲有因為你哋打傷咗我哋啲朋友仔
你唔可以虐待我哋困住同整喊我哋
我哋知道整爛同搗亂屋企喺好唔啱
但喺我哋唔想講嘢同諗嘢都俾人拉
唔想將來俾唔錫我哋嘅人控制我哋
冇人理我哋嘅感受就好似做孤兒仔
唔開心同俾人蝦都冇人去保護我哋
我哋其實好軟弱同好容易受到傷害
如果應該幫我哋嘅人原來都喺敵人
你叫我哋將來嗰幾十年可以點渡過
你哋啲大人會真心幫我哋小朋友嗎
可以證明俾我哋睇你真喺信得過嗎
如果你哋真喺錫我哋我哋會乖嫁喇
我哋會同大人好好相處幫手做家務
到大個咗揾到工會報答你養育之恩
上帝愛我哋每一個人我希望你都會
每個人包括你同我都是祂最寶貴的

No comments:

Post a Comment