Wednesday, July 15, 2020

借口

我今日淋花時見到啱啱開朵花嘅花辦俾搣剩最外層嗰四塊,之前幾朵花離奇失蹤,俾人整乾晒再離奇出現嚮我屋企裏面,仲有五盤植物突然死亡。我又聽到樓上2OD住客嘅對話
女:宜家喺人都知你拉傷佢條筋喇!
男:鬼叫佢串我哋牙,偷埋佢啲錢等佢冇錢用。整傷埋你等你搬唔到。
我開始將佢哋兩位所講嘅嘢記錄喺個Blog度,個男嘅即刻話"大鑊"。咁我事實上真喺唔見咗20000多蚊錢同財物,鍾意嘅嘢同食物俾人破壞同偷走,牆角俾人破壞,門俾人刮花,膝頭屈起用力時會痛。 有朝起身,我用嚟勾住露台門嘅遮柄斷咗,大脾膝頭對上瘀咗。唔知喺吻合定巧合呢? 但喺我從來都冇同佢哋講嘢,連佢哋個樣都唔知喺點,嗰啲串唔知喺邊度嚟咖呢?我個袋俾人整爛咗,個男嘅仲同個女講好彩得妳炙咁。我話享受面前嘅嘢,佢即刻嚮樓上玩電鑽,仲成日大叫話"等我搶咗你先",佢攞嘅時候我唔知,即喺偷,即喺要賠七倍,仲有湯藥費七倍,如果呢個膝傷喺永久性,佢哋要賠七倍我因膝傷而做唔到所失去嘅嘢同永久湯藥費,仲有偷咗嘅錢,全部七倍奉還,最好坐埋監添,唔洗累人累物,危害社會安寧。跟住電子精神武器有把聲話"they're trying to prove your point, it's obvious". 成日都喺咁講,即喺話佢哋喺度證明我所講嘅喺事實。好似我未投訴之前佢哋己經做緊啲衰嘢咖喇噃,證明乜狠嘢呢?根本就喺度互相包庇掩飾,撒旦嘅馬仔伙伴一齊做壞事。

No comments:

Post a Comment