Wednesday, July 8, 2020

死法

以下内容喺由我同某親戚嘅Text Message度直接節錄,除咗人名用代號之外(我同佢哋咁講喺想死得自由啲,好過留响香港坐監死,因為我想住嘅地方我細佬唔批准,我冇錢交租,我阿爸俾筆錢我细佬幫我交,並且要我細佬幫我做決定):
AA,可唔可以送我返美國,我唔想再俾阿W同埋Y生種容阿W嚟控制我,我叫阿W將我之前借俾Y生筆錢還俾我佢都揸住唔放,Y生交咗俾佢叫佢還俾我, 我仲要最少一共800000交學費, 唔該幫幫忙,  D鄰居連你哋俾我D利是錢,Y生俾我D買餸錢都偷,香港唔喺俾我呢D窮人住,佢哋中意响我呢D乞兒兜度嗱飯食,你哋可唔可以俾筆錢我自己搞掂,咁就唔會煩到任何人,四十几歲人咩都要人批准好辛苦,香港人又唔俾我做嘢,赚到的士咁多又俾人偷埋,D屋又全世界最貴,點死呀?XXXX同屋企住,XX同屋企住到嫁有老公幫手,唔洗担心住屋問题,送我番美國美國D屋平好多,几倍,你哋都唔當我喺人,完全冇選擇, HK人中意爆格就爆格又偷又搶當冇事發生,留响度冇意思,HKD男人又醜樣又冇錢,同我差唔多年几都变晒老屎忽,又猥所,番嚟俾人摸胸摸蘿,大大條街响度扮迫,連性骚擾喺咩都唔知,破壞搗搗亂, 喺D樓度琴上琴落爬入屋,猩猩野獸,猥瑣,再咁落去我都會变猩猩,以獸抑獸,為咗自衛,完全失控。

No comments:

Post a Comment