Saturday, June 8, 2019

Cyst?

My  dad's  liver has a tumor like thing
He needs surgery to take out the thing
Medical bills can be pricily burdening
He is almost 80 and he is still working
He is surely not Bill Gates nor 李嘉誠
His children are not able of providing
I think that is extremely embarrassing
Please pray that God will give curing
Pray for my father's complete healing
The best way for my dad's well being
God's miracles and His best planning
We thank you all for your supporting
May God grant us with His blessings
In Christ's Name I have been praying
我阿爸個肝裏面生咗個似腫瘤狀嘅東西
我唔知喺咩不過醫生話要做手術攞出嚟
老人家成八十歲仲要翻足七日搵餐晏仔
皆因佢啲仔女唔喺咁有米實在非常慚愧
佢既唔喺BILLGATES亦唔喺李嘉誠啲仔
佢工作放唔低而家仲要籌昂貴嘅醫療費
仲要幫我呢個不孝女交租同啲乜費物費
因為我四十幾歲仲學人哋做同學仔獻世
將來仲要考好多試同埋交啲昂貴嘅學費
請求大家幫忙祈求嗰個能醫百病嘅上帝
願意醫好我阿爸個肺等佢唔好再咁閉翳
求阿天父佢用神蹟來施捨我哋一家大細
用神大能嘅手強壯我哋阿爸個肝同身體
使佢可以長命百幾歲走來走去扮後生仔
謝謝你哋嘅幫禱並願上帝祝福你哋各位

No comments:

Post a Comment