Monday, May 13, 2019

Sales

埋嚟睇埋嚟揀啦喂,唔好走寶呀!
咩嚟嫁?
呢件嘢叫救恩,好嘢嚟嫁。
點好法呀
有咗佢包你長生不老,殺人犯都變聖人呀。
有冇咁誇呀?秦始皇同鄭和都死鬼咗啦,長生不老。。。講翻地球話呀唔該。
唔使唔該,不過其實仲可以再誇啲啲, 阿老細佢曾經起死回生,盲眼睇得見,跛腳可以周圍跑,連鬼都怕咗佢呀。佢財洪勢大,又澤深仁厚,嘔心瀝血咁發明呢件蓋世無雙嘅產品。
特異功能?
仲犀利過特異功能呀,老板佢有極高嘅知識水平,大至天文地理,小至你頭上面有幾條頭髮,佢都一清二楚呀。佢仲喺全球最大嘅供應商,連你上次食嗰碗牛腩麵,我頭先食嗰個焗海鮮飯,都喺佢供應嫁!
有冇攪錯呀?我碗牛腩麵喺我俾錢我供應嘅,關你老板咩事呀,佢又唔喺我老母又唔喺我老婆,我又冇光頭,點數我個頭有幾條頭髮呀?
佢識得你老豆老母,祖宗十八代,仲有牛腩嗰隻牛,海鮮嗰啲魚蝦蟹,都喺我老板一手一腳養大嘅,連蔬菜水果要用嘅光合作用都喺佢發明嫁。仲有你啲頭髮,你未出世之前佢已經預計到有幾多條,數過哂嫁喇。
你老闆開農場又開魚場㗎?咁咪即喺有錢又有特異功能嘅鄉下佬囉。你講到佢咁勁咁好,佢一個月俾嘅錢人工你呀?
我老細做嘢唔使錢嘅,再加上佢有用唔盡嘅資源,佢甚至可以由冇變有,你叫佢變一億出嚟,如果佢願意,即刻得,鍾意俾幾多我就俾幾多,佢俾我嘅,一定夠用,有時仲有多添。
原來你老細喺世外高人,仲識變戲法,咁都好似幾神奇喎,得閒叫佢變夠兩億俾我呀。。。你讚佢讚得咁緊要,佢喺咪俾咗好多着數你呀,睇你個樣都唔似發咗達啦,要喺街度叫賣。為咗佢,我無論發唔發,只要佢叫到,一定唔會托手踭。因為佢除咗喺我老闆,仲喺我同好多人嘅大恩人。
點恩法呀?
我以前做咗好多陰質嘢,亦都好臭寸,整到佢勁唔高興仲腰心腰肺,唔知有冇流馬尿添呀,佢嘅要求又高,又唔可以大細超,一定要嘗罰分明,如果唔喺啲靚同佢啲對頭會唔服,攪到咁大鑊,都唔知點收科,結過佢自己一條友孭哂啲罪上身,親自幫我公開頂包,喺人都知佢冇做過,但喺佢最大,佢話咩就咩,結果攪到自己俾人奚落一輪,皮開肉裂,不停流血,鑒生用嚴刑迫死,死咗之後仲要喺心口度俾人插一嘢,就喺為咗我唔使受靶,真喺諗起都心悒呀。。。
佢死咗?有冇咁慘呀?呢個世界邊有可能有人咁偉大呀,仲要瓜埋添?
你話呢?我生安白造呢啲嘢嚟做咩啫?對我又冇好處嘅。
為錢囉,駁同情等你批貨去得快啲囉。
為錢?我幾時有話過要收你錢呀?一個仙都唔使,最緊要你肯受,發自內心嗰隻。
唔使錢?有冇咁筍呀?仲有呀,我戥你老細唔抵囉,慘死之後仲要俾人將佢啲遺產周街派,佢冇仔女㗎咩?
有,有成竇仔女添,不過大部份都喺收養嘅,我未喺其中一個囉,仲有唔好意思,呢啲唔算遺產,但喺佢有好多產業,佢想同佢啲養仔養女一齊享受。
你喺咪玩嘢呀?死咗點一齊享呀?燒落去俾佢咩。
你都識得話佢喺高人啦,佢死咗之後第三日喺個墓度消失咗,冇人知佢響邊,後來發現原來佢翻生,周圍搵人傾計,仲一齊食飯添。又叫人摸佢啲傷痕,兩隻手同埋心口都有,最初有啲人都唔信喺佢,但喺又摸到又睇到又聽到,仲逗留咗四十日咁耐,真喺唔信嗰啲都要信啦。
咁勁?咁佢四十日之後去咗邊呀?
翻翻去佢鄉下囉,有好多產業嗰度呀,話去準備定啲地方俾我哋將來住喎,應承咗遲啲就會翻嚟接我哋走嫁啦。
嘩你就好啦,無啦啦多咗個咁有米又咁雷嘅世外高人老豆,發達啦!幾時帶挈吓細佬呀?
咪帶緊囉,叫你埋嚟未就喺想帶挈你囉,佢好鍾意收靚嫁,越多越好,男女老幼,高矮肥瘦都都唔驅,一樣咁照顧周到,男人老狗雖然喺肉麻啲,但喺佢真喺愛我哋嫁,佢受靶嗰單嘢唔喺靜喺為我嫁,我好多兄弟,老婆仔女都喺因為佢咁捱義氣我哋先冇事咋,為埋你同埋你啲子子孫孫嫁,如果你做咗佢條靚,有咩頭暈身慶有佢幫你撐,輕鬆好多嫁。。。仲有啲產業,將來可以同一個肯為你死嘅人一齊享福,靜喺諗都夠哂high啦。
車,佢做咩要為我死啫,我又冇殺人放火?
咁你有冇試過講大話呀?我有。你有冇諗鹹濕人哋條女或者人哋個女呀?我有囉,雖然好耐冇,不過以前日日都諗。你又有冇諗過報復或者屈人呀?我絕對有囉。
諗都唔得?
唔諗衰嘢,就唔會做衰嘢,佢啲規矩咁嚴喺有原因嘅。
咁邊有可能唔犯規呀大佬?
你都知我哋冇可能哩,所以未就喺話要靠阿老細幫拖囉。一來跟咗佢之後好自然會做少咗衰嘢,二來即使唔覺意做咗,佢都會幫我哋撐。
嘩,咁佢咪死幾萬次都唔掂?
咁又唔會喎,因為佢大粒,完全冇犯過錯,仲要受咁多苦傷得咁重; 名符其實死過翻生喎,連死亡都戰勝埋喎,簡直就喺無懈可擊啦,所以一次就攪掂,連你個孫嗰筆都勾銷埋呀,如果你個孫肯跟我老細嘅話。
咁著數,仲要唔使錢,試吓都無防喎,有冇得翻轉頭先?
絕對可以,冇人會迫你,唔鍾意隨時走都得。不過我做咗佢個仔之後high到唔想走,直頭有墮入愛河嘅感覺呀,你喺咪有啲想死呢。。。
如果唔喺見你有好嘢益我呢我已經一個右勾拳車埋你度㗎嘞,大佬,收斂吓啦,人哋唔知以為我哋喺基佬呀。咁點先可以攞個救咩恩或者做你契細佬呀?
基就基嘞,不過喺基督,耶穌基督呢就喺我老細,你亦都可以叫佢上帝,我哋信咗佢之後將來就可以上天堂,有永遠嘅生命。嗱你而家合埋眼同上帝講,細細聲就得嫁嘞,你話俾佢聽話你都同我一樣犯咗罪,你知錯嘞,求佢原諒你,你亦相信耶穌基督喺上帝個仔,佢為你釘喺十字架上死,第三日復活,你從此之後決定以主耶穌為你嘅救主同埋生命嘅主,跟從佢,聽佢枝笛。加多句,禱告交託奉主耶穌得勝名字祈求,誠心所願。
我喺唔喺真喺可以隨時走嫁?
可以,上帝俾我哋一樣嘢叫自由意志,當我哋唔願意相信嘅時候,迫都冇用,因為我哋個心已經離開咗佢,做基督嘅跟隨者,一定要口裏承認,心裏相信耶穌基督為我哋嘅救主,缺一不可。恭喜你呀阿弟兄,你已經喺阿上帝個仔啦,呢度有本聖經,同埋我嘅聯絡資料,你翻到屋企可以日日睇吓啲經文,都喺上帝嘅說話,有問題可以隨時聯絡我,我會盡量幫你。


No comments:

Post a Comment