Thursday, May 2, 2019

HIP

Daddy, Daddy, what did You do to me?
I took away the hives so that you wouldn't be stung by the bees.
What about my honey?
I provide, honey. 
Thank You, Daddy!!!

爸爸,爸爸,如果冇咗蜂巢,我哋會點樣?
如果冇蜜蜂,你就唔會腫
咁我哋會點呀?
。。。如果冇咗蜜糖飲你會點呢?
。。。嘻嘻,祢咁錫我實會俾我飲嘅
到底啲蜜糖喺邊度嚟嫁?
佢品質咁好,梗喺由我度嚟啦!!!

No comments:

Post a Comment