Sunday, May 19, 2019

Super

I like superhero
He cannot purchase me a gyro
He cannot go everywhere I go
He cannot comfort my sorrows
He cannot heal my sore throat
He cannot even destroy the devil
My ex name also ends with an O
You provide chicken and potato
You raise me up when I am low
You cure from cancer to pimples
You say yes when everyone says no
You have authority over the devil
You are always there wherever I go
You understand me from head to toe
You will rescue me from a black hole
You are the One that I should follow
You are much better than a superhero
我喜歡超級英雄
他不能給我海味參茸
他不能夠緊隨我腳蹤
他不能安慰我的傷痛
他不能醫治咽喉紅腫
有時比普通人更普通
甚至可能被魔鬼利用
祢供應衣食住行種種
我在低谷祢把我重用
祢治癒癌症到小傷風
在不可能中祢會成功
祢殲滅魔鬼一擊即中
我在何處祢甘苦與共
我的一切祢樣樣精通
甚至能拯救我出黑洞
我將會對祢從一而終
祢是唯一值得我跟從
比任何人更令我心動

No comments:

Post a Comment