Sunday, June 6, 2021

妹妹

sfm(C)fmr(G)ss

當日 有個妹妹仔

sltd'(F) td'ts(C)

凝望着我 眼睛好細

fsl(F) ltls(C)d

 佢阿媽 正坐喺周圍

dl,t,dss(F)fmfmr(G)

我胡亂講聲哈佬沒有亂嚟

sfm(C) mfmr(G)ss

嚮角落 靜悄地呆獻世

sltd'(F) td'ts(C)

期待上帝 助我Fark圍

fsl(F) fsfs(C)d'd' d'td't'(F)l ld'm'r'(G)

我轉身 見到個妹妹仔 伸出小手臂同手指仔

sr'td'(C) td'r't(G)s sd'tl(F)fllfls(C)

狂指住我 大叫"幫佢呀!" 請姨姨幫我 聲嬌似雞仔

 rmf(F) fmfm(C)sd' d'td'l(F)l ld'm'r'(G)

遙望佢 我無語難回應 暗地裏道謝 流淚心底

sm'(C) d'r'm'r'(G) r'm'r'd'(F) fdls(C)

神蹟 在這小小 身軀光照 永恆不廢

mf(Dm) fmfm(C)sd' d'td'l ld'm'r'(G)

上帝 愛令我難自制 快樂眼淚 幸冇乜涕

sm'(C) d'r'm'r'(G) td'r'd'(F) fsls(C)

如今 一想起她 便眼濕濕 大愛清洗

mf(F) fmfm(C)sd' d'td'l(F) ld'm'r'(G)

上帝 祢令我難預計 永在我旁 護我一世

sm'(C) d'r'd't(G) mstl(F) fsls(C)

神恩 擴張我膽 強我心肺 令我尊貴

mf(F) fmmm(C)d'd' d'td'l(F)lld'm'r'(G)

面對世上龍蛇猛獸 也沒畏沒懼越過奸計

sm'(C) m'f'm'r'(G) td'r'd'(F) ffdls(C)

耶穌 導我護航 暴雨風雪 有聖靈指揮

dl(F) fsfs(C)d' td'l(F) d'd'ld'm'r'(G) tr'd'td'(C)

神蹟 永不會停低 願祢用 我肥壯身體 夢想變實際


Songs That Have Been Inspired By Heavenly Father


No comments:

Post a Comment