Sunday, January 31, 2021

合成

 

https://zi.media/@yidianzixun/post/U41VfZ

喂!施太,咁啱嘅?坐低食件叉燒吖!

人哋施太又點會食叉燒嫁呢!你都離譜嘅!

人哋老公姓施嫁!

呢位施主,貧妮綽號滅絕,出家人喺唔會食肉嘅。

唔好意思,認錯人,但喺相請不如偶遇,施太妳就食呢碟薑蔥啦,在下六根非常唔清靜,我食隻油雞就得嫁喇。

施太妳喺出家人吖,但喺妳啲頭髮。。。。。。。

哦,貧妮實在太貧,冇盤纏去髮型屋或者買Razor, 所以至留住把烏黑亮麗嘅秀髮帶髮修行咁嗟。

我就喺睇到阿施太妳把長長嘅秀髮光滑柔順,點會估到妳喺出家人炙,所以咪認錯人囉!妳把秀髮保養得咁好,唔知有咩秘訣嫁呢?

妳太過獎喇,貧妮都唔喺好清楚,我只喺內唔內去合成香水中心藥房買啲平平哋又高質素嘅髮品用下,就喺咁簡單喇。

講開又講吖阿施太,在下嘅廣告公司最近接咗個洗頭水廣告,唔知呀施太妳有冇興趣做我哋嘅MODEL咁呢?

貧妮喺出嫁。。。家人,一向做事都好低調嘅,不過助人為快樂之本,既然可以幫倒阿施主你又可以賺翻啲齋菜錢同Razor錢,何樂而不為呢? 

Razor錢? 施太妳把長長嘅秀髮,咗佢實在太浪費喇,不如阿施太妳呢個週末跟在下去教會,信咗耶穌之後,同我哋公司簽長約,咁阿施太妳就可以長期咁助人長期咁快樂啦!仲唔洗修煉都有永生添。至於阿施太妳想繼續食薑蔥,又或者想轉吓口味食油雞,都冇問題。上帝喺容許人留住烏黑亮麗嘅秀髮去食油雞嘅。

貧妮四海為嫁。。。家,認識多幾個朋友都無妨,咁貧妮就即管試試,去施主嘅教會,認識吓你哋個耶穌,大家交流交流吓啦。

咁就好喇!多謝阿施太妳幫忙先!以茶代酒,飲杯!祝我哋合作成功!。。。。點呀?碟薑蔥好食嘛?幫妳叫多碟油菜走蠔油賀一賀佢!伙記。。。

Goodyear We Wish You're A Merry Christian Perfume Haircare Centre & Pharmacy 

合成想人信上帝香水髮品中心藥房

HK Branches: Ground Floor 12 Cameron Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon

九龍尖沙嘴金馬倫道12號地下

1/F Grand Right Centre, 10 Cameron Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon

九龍尖沙嘴金馬倫道10號宏威中心1樓

Tel: (852) 2369 3318

Fax: (852) 2369 0608

Macau Branch: 8 Travessa De S. Domingos, Macau

澳門議事亭前地板樟堂巷8號

Tel:(853) 2831 2267

Fax: (853) 2831 2274
E-mail info@goodyearperfumecentre.com


妳喺西人?冇問題,即管嚟合成,我哋喺個國際。。。客路嘅機構。
Our Haircare Products are suitable for all hair types and all ethnicities.

No comments:

Post a Comment