Thursday, January 21, 2021

打靶

 我翻lpm,啲揸車佬連續7一8次響按8:30am嘈醒我,個遊戲仲大嗌話佢哋將我個閙鐘較慢咗已經12pm,跟住揾人電子強姦我3個鐘話要我叔公。。。宮缩,結果11:30am鬧鐘響都未得,呢個遊戲從來未得過,我話諗衰嘢犯姦淫,我知道點用上帝方法處理,有個中女嚮度嗌,咁就啱嘞,好似佢教我咁,正一馬後炮,我諗嘢又關佢事尋日大嗌話要整爛我把遮都喺佢。跟住個冬菇頭話佢哋全部都有份。咁咪全部一齊坐監囉,團結就是力量吖嘛,監力。有條友仲賤,知我3個鐘都瞓唔到,仲話好在有佢哋炙。

成班人嚮度爆陰毒,不如你收皮啦,咁個世界會美好啲。

No comments:

Post a Comment