Tuesday, March 17, 2020

蛻變

Lesbian: I like women
Man: So am I. 
Lesbian: I don't like man
Man: So am I. 
We have so much in common. You want to give it a try?
肌佬:我對女人冇興趣㗎。
女人:我都喺。
肌佬:我淨係鍾意男人㗎咋!
女人:咁啱嘅,我又係喎。咁你鍾唔鍾意小朋友咖?
肌佬:鍾意。
女人:我都好鍾意咖。咁你有冇諗過生呀?生啲似你同你另一半嗰啲呢?
肌佬:。。。
女人:如果你想嘅話,我介紹我啲姊妹你識呀。佢哋幾好咖,識多幾個朋友冇壞嗟。
肌佬:你都黐線咖,介紹埋啲淫娃蕩婦俾人。
女人:你就淫,人哋未開封咖。
肌佬:咩未開封呀?
女人:乾帶子呀。
肌佬:哦,哇咁筍,咁就要認識吓喇,要嚟炆冬菇都好吖。
女人:澄清吓先,結婚之前唔攪得,除非你肯娶佢啦。
肌佬:扯,乜咁麻煩咖。
女人:上帝叫嘅,做細佬一定要等。
肌佬:點等呀,大佬?
女人:你冇錢喺咪可以打劫銀行呀?矜貴嘅嘢等耐啲都值得嘅。仲有唔該叫你細佬唔好再周圍插,會生愛滋咖,我唔想連累我啲姊妹呀。上帝叫嘅,靜喺可以結咗婚先插,仲一定要喺女人,同一個女人,即喺你老婆。
肌佬:我頂。。。。介紹咗先啦。。。。靚唔靚咖。。。
女人:見到未知囉,我今日約咗佢哋,一路行一路講啦。。。其實我真喺好唔明你哋點解鍾意叫個細佬混入人哋啲屎度咖,諗起都嘔心。。。話晒都血濃於水吖,點解要咁害佢炙,仲害埋自己添。。。
肌佬:乜你咁多嘢講咖,畫公仔畫到出晒腸,依家未試吓唔插屎囉,快啲帶我見你啲帶子仲好啦。
女人:未行緊囉。。。唔好咁寸呀死靚仔。。。

No comments:

Post a Comment