Wednesday, March 18, 2020

招躺

媽: 出嚟同 Auntie 打個招呼啦。
女: 。。。。。。。。
媽: (媽入房) 我叫你出嚟打招呼呀!
女 : 未打咗囉!
媽: 你瞓喺張牀度點打呀?
女: 你唔見我隻手擺咗響個頭隔離㗎咩?
媽: Auntie 喺出面噃。
女: 你咪叫佢入嚟睇囉,睇完好走喇。
媽: 難得人哋嚟探我哋,你喺咪咁冇禮貌呀?
女 : 探咩吖,咪又喺將我同佢啲醫生律師仔女玩大對脾囉。佢哋對脾點都大過我嗰對㗎啦。喺呀,我喺廢青呀,吹咩。
媽: 就喺吹,吹到你脹一脹都得呀。
女:  哎吔,我突然胃氣脹好唔施酷,要休息,今日唔見客。

No comments:

Post a Comment