Friday, August 21, 2020

港野

喺咁揾人吊住我尾影我相噏三噏四,煸動人對付我,又唔知自己啲戲屎,一睇就知你玩跟蹤啦! 人哋點對我你又跟人點對我一啲個人風格都冇,咁即喺唔用腦啦!工又唔俾我做,喺咁講大話冧我俾錢,唔買嘢就阿吱阿咗,買咗嘢都阿吱阿咗,態度惡劣到極點,仲喺唔喺都發曬癲咁鬧,好似上身咁,話番你哋兩句就話對我好失望呀! 己經喺咁偷我私人資料侵犯我私隱嫁啦,仲好似我欠咗你哋咁,喺度指指點點,我點生活關你哋差事呀! 我又冇影響到你,不過你哋騷擾緊我噃,我O收入你哋幫都唔幫仲發曬神經咁針對我,自己唔啱偷我嘢玩跟蹤仲惡人先告狀,宜家我殺咗你哋全家呀?你哋對我唔住我梗喺要出聲保護自己嫁啦,唔通任你洽呀?咁你哋咪好着數,做人就唔好咁野蠻,雖然我哋唔喺中原人士喺南蠻,都過咗咁多年啦,文明啲,似番個人,我唔喺姓林嘅,生意已經唔好嫁啦,仲喺度惡屎能登咁趕客,你老細多得你唔少呀。我對你哋非常超級無敵咁失望呀知冇?正所謂 "人人倒米待人,香港自然會生濕疹"。

No comments:

Post a Comment