Sunday, August 23, 2020

敵人

我嘅一切唔關你哋事唔好再故意砰鈴嘭冷拆我天花板好似你哋平時一樣嘈醒我瞓覺扮幫我其實想整爛我住處同等我吸入水泥灰咳嗽肺病搞到我天花多處石屎剝落有裂痕上次仲搞到我厠所好似落雨咁因為你哋己經多次恐嚇話要趕我走同繼續偷緊我資料嚴重侵犯我私隱令我長期可致命嚴重傷害腦袋之睡眠不足爆格破壞我傢俬偷錢偷嘢及殺死我植物仲有今日喺紅日全日製造噪音同日日刑事毁壞都喺犯法所以唔好再用啲美麗糖衣包住你哋陰毒嘅鬼計嗱嗱聲將呢個所謂遊戲嘅精神電子殺人武器終止同埋上帝是唯一又完美嘅神你哋同撒旦都唔喺你哋長期不斷咁犯錯小你哋貼士:
當鍋內水燒乾後或者溫度偏高異常,電磁爐會自動關機作保護。 節時間和f火力。當鍋內食物達到功能要求的溫度點後(不同的功能的最高溫度有差異)。電磁爐會出現間歇加熱或者停止加熱,待溫度降低後再恢復加熱。

No comments:

Post a Comment