Tuesday, August 18, 2020

見板

我知我喺小薯,就喺因為我夠細又夠薯,我呢個K屎啱啱好塞得入你哋個O,麻煩你哋吖,幫我拉咗啲有組織罪案嘅壞人啦,Psychotronic Weapons 嘅用家同埋 Gang-stalking,Community Harrassment嘅人,仲有佢哋啲幫兇,佢哋夾埋偷我嘢整爛我嘢,打爛我住緊嗰度,屈我隻腳,整瘀我,不停用聲音滋擾我,偷我私人資料然後公開宣佈,偷我Ideas然後用嚟賺錢,用科技24小時監視我感觀思想製造假像塞入我個腦嗰啲人,用邪靈同科技傷害我身體,有癦有水泡有紅腫有疤痕有甩頭髮有關節痛有內臟痛眼痛牙痛出血爛肉假蚊癩周身痛周身嚴重痕癢有手腕腫起一大舊唔知咩嚟chok我手腳改我心跳頭暈想嘔賴尿肚痛肚疴攪到我瞓唔到誣陷我整到我突然失去知覺嚮街度暈低利用我身邊嘅人害我日日電子性騷擾同電子強姦我嗰啲人呢。麻煩你哋拉曬佢哋啦。咁你哋O記個O就好快填滿,立下豐功偉績嫁喇! 大家好來好去,搞掂呢單嘢,你哋升職時我又有好日子過,(雖然我仲嚴重失業,學校又想趕我出校),話唔定諾貝爾獎都有得你哋攞呀!

No comments:

Post a Comment