Thursday, November 19, 2020

爛果

、 今日有架車嚮我面前片到上埋行人路邊,後面有條友即刻話因為我今日唔睇聖經,咁佢日日都唔睇都應該死咗十萬九千七次咖喇噃。況且我有冇睇你點知炙,以為自己喺超人牙,唔睇聖經唔喺罪嚟咖噃,唔聽神話就喺罪嘞,好似佢同個司機咁,故意危險駕駛加幫兇,爆曬陰毒咁,企圖謀殺,仲毁謗上帝褻凟上帝,我個上帝唔會因為一個人嗰日未睇聖經就殺佢嫁噃,佢哋信嗰個神可能會。我唔喺第一次便人用車片見到我踩衡油衝過嚟,好多次啦,十八個輪嘅大貨車都試過,不過上帝大過架十八輪,我架車變咗爛鐵我就一條毛都冇少,你話近唔近。上帝話一切的果效是從心發出,佢哋個心可能腐爛到發臭Lu。不過佢哋比故意食煙煙民健康,故煙民心肺都臭嘅。

No comments:

Post a Comment