Tuesday, November 10, 2020

毒理

又喺紅磡往理大天橋轉接位。兩條友繼續噴煙。呢次室內橋少咗煙味,有兩個可能性,通風系統開行咗室內有正氣壓,迫翻啲煙出去,或者嗰兩條友故意嚮我嚟時先食。可能佢哋覺得自己醜所以用煙去製造特別效果嚟掩息。至於佢哋副尊容。。。。先生教我哋唔可以人身攻擊嫁噃。。。同埋煙霧瀰漫我都睇唔清楚啦! 阿叔們,俾啲信心自己,你哋個樣其實仲得嘅,對於你老婆嚟講,不過如果你再繼續食煙我就唔敢包喇,食煙除咗生癌同心臟病之外仲會提早衰老。其實今朝我啲鄰居都整到成條樓梯煙味,我哋幢大厦有老人家有幾歲大小朋友,食堙嗰條友好自私。

No comments:

Post a Comment