Tuesday, December 1, 2020

屠殺

嚮海港城沿住九龍公園旁邊行出彌敦道,一出十字路口,兩條友靠牆揸住點着嘅煙對面馬路有一個阿叔揸住支煙嚮斑馬線旁準備向我方向行駛,突然有架電單車飛過,上面個人大嗌人渣,我就答嘴話"Thank You,鬧得好,話你人渣呀阿叔",個阿叔即刻抛煙。之後我番到紅磡同土瓜灣即刻有人報復,有兩個西裝友嚮行人路食住煙話"嗰條法例好多人都唔知,做咩話人人渣",咁即喺佢知拉,知法犯法啦,故意用煙攻我意圖謀殺啦,跟住連續幾個阿叔揸住支煙經過我身邊,有個仲專登嚮我面前打横過,有個女嘅食住煙嚮我面前經過,個男嘅搭住佢膊頭話證明你個方法唔work,咁即喺犯法跟蹤犯法食煙犯法滋擾恐嚇犯法蓄意傷害他人身體謀殺啦。呢啲明知故犯故意濫殺無辜嘅人唔叫人渣叫咩呢請問? 有個靚女仲話"咁同謀殺有咩分別炙?"

Hitler?

Hongler?

Holocaust?

Honglocaust?


No comments:

Post a Comment