Friday, December 4, 2020

同事

 尋晚翻屋企鐵閘鎖又俾人開咗,今朝發現門恤俾人啪開咗,公仔扎頭髮帶唔見咗,仲有人外面大嗌話啲警察入我屋抄嘢,嗰啲人多次故意製造噪音唔俾我瞓,之前燈俾人打爛咗穿咗個窿,對鞋俾人整爛咗,毛公仔俾人Mung毛,鋸開咗再簡陋咁聯埋,整黃咗,超市券同食物俾人偷咗,袋俾人整爛整污糟咗,天花俾人Dup爛咗,窗簾鐵跌咗落嚟,牀單俾人整污糟咗,洗唔甩,家俬俾人整爛,十幾盆植物俾人整死咗,教疏細路仔嚮我樓上製造噪音,俾人嚮街故意撞傷,用煙攻,撞我嘅財物,有次俾一個六尺高嘅男人衝衡咁撞到我個袋飛起,另一次一個六尺高男人故意撞我背囊歪埋一邊,升降機,行人路,故意撞我同我啲衫啲袋嘅人有男有女,甚至呢個Blog都有人Hack入嚟改動加錯別字調動相片,我要花時間改正,佢哋會故意迫我出聲甚至激怒我迫我叫佢哋停止傷害我,用佢哋聲音蓋過我把聲,要我大聲啲重要重複佢哋先肯停,有時仲會揾更多人做同樣嘢傷我把聲。。。由於時間關係,本人被害嘅案件無法盡錄,我巳經報咗警去灣仔警署,尖沙咀警署,九龍城警署,再打埋999報警,還有,我在尖沙嘴街頭同警察落口供時,有多人故意行埋嚟碰撞我個背囊,即喺刑事毁壞呢度報導喺咁多,交翻俾新聞部嘅同事,灣仔警署,尖一沙嘴警署,九龍城警署,紅磡警署,有组織罪案及三合會調查科,九九九報案中心嘅警察及廉政公署嘅同事。

備註: 我喺香港永久居民,有身份證的。仍被電子精神武器攻擊緊。我巳通知特首,中國領導人,美國總統,FBI, WHO, United Nations,當然仲有教會同某啲親戚朋友等等,最近俾武器加水泡,加傷口,加假蟲咬痕,骨痛,長期被電子強姦,俾周圍嘅人偷腦部資料,嚴重侵犯私隱,剝奪人權。

No comments:

Post a Comment