Sunday, December 13, 2020

天毀

 根據可靠消息透露,我樓上鄰居揼我天花板目的有:用跌落的灰整死我啲植物,令我吸入大量灰塵傷害我個肺,跌灰落我碗碟廚具令我唔留意之下吞下水泥石屎粒刮損喉嚨腸道及吸收有毒物質,灰跌落皮膚傷害皮膚。今日仲要喺紅日,發出噪音喺犯法的,仲要喺屋頭屋尾周圍揼,今朝故意嚮我未起身時嚮睡房上面揼,放細路入屋跑嚟跑去,由高處跳落揼我天花製造噪音。我已經被佢哋用不同方法殺死咗十幾盤植物。之前仲聲言要趕我走,都喺嗰句,害人嘅要賠償加冇得留低,被害嘅獲得賠償安樂一世。我上次寫呢句時上面即刻嗌落嚟話:你就想呀!咁即喺所有偷嘢破壞喺佢哋做㗎喇!

No comments:

Post a Comment