Sunday, May 31, 2020

火伴

鄰居,鄰居嘅朋友同埋所有人,如果你哋未經我同意下入我屋企包括露台,伸嘢放嘢入嚟我住處,破壞及偷我嘅嘢,我完全唔想認識你,唔想同你有任何關係。 如果你hack入改我個bloghack我電腦網上任何email account,偷我資料,我亦唔想同你有任何關係,如果你用巫術(撒旦工具),用任何方法傷害我個身體,我都唔想同你有任何瓜葛。如果你哋真心信咗耶穌,佢會寬恕你,不過我同你就等上咗天堂再認識,未離世前都冇興趣,但你哋欠我嘅要還7倍,同埋唔好再對我或我所擁有嘅做任何嘅嘢,除非得到我同意。我所擁有嘅都喺上帝嘅恩賜,你冇權碰。同埋唔好再入或嘗試入我屋企,除非我批准,今朝我放喺污糟衫盤條褲上面見到個類似鞋印嘅嘢,小燈著咗,摺櫈摺埋咗等等。你入到嚟唔代表你叻,只代表你冇自制能力傷害一個貧窮毫無殺傷力嘅人,你應該感到羞恥,反省同改過。2018年7月到現在,你哋巳經偷同破壞咗我好多錢同嘢,殺死咗我4棵植物,一共值過萬港幣。我一D收入都冇,仲喺個窮學生,學費非常昂貴,食都成問题,仲靠我約80歲高齡捱緊騾仔嘅老豆養緊,因為你哋我門口唔敢出,即喺你間接迫我坐監,偷我自由,偷我嘢7倍償還。犯罪犯法嘅你自由出入,無辜受害嘅我坐監,合理嘛? 再加上我根本冇人請。唔好咁過份, 再喺咁落去我可能會健康更受損,精神衰弱,仲可能提早更年期,正所謂己所不欲,勿施於人,無論人哋窮同有錢你都冇權破壞同偷人嘢亂闖人屋企,收手啦! 唔喺講笑,上帝同火湖喺真咖! 上帝所喺全知全能嘅,你做嘅所有嘢佢全部睇到,你心裏面諗咩佢都知道一清二楚,佢如果暫時唔徵罰你喺俾機會你悔改,甚至信耶稣,真心信嗰隻,我講咗喇,到時你俾神燒唔關我事。
被偷嘢清單,賊要七倍償還 Return Sevenfold

No comments:

Post a Comment