Sunday, September 13, 2020

感歌


作詞:唐書琛   作曲:盧冠廷
誰說 時間片刻變陳舊
全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手
愛 誰說永不會長壽
陪着你一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透
陪着你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印
過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去
陪着你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印
過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去
一世伴你同路去

備注: 一首喺我細個時感動我嘅歌。不過你哋唔會無力前行嫁,因為但那等候耶和華的,必重新得力。他們必如鷹展翅上騰,他們奔跑卻不困倦,行走卻不疲乏。(以塞亞書40:31) 兩個一齊有力咁行有力咁飛啦,飛翻去主耶嘅懷抱裏面。

No comments:

Post a Comment