Thursday, September 17, 2020

二吒

咦,點解我成面都喺眼好似聖經講嗰個阿伯咁嘅?

你又噏乜春呀?啲成面眼嚮邊呀?

你都覺得好混亂呢,啲毛孔同啲眼撈埋一齊,簡直難分真假難分大細難分位置呀。

扯,我以為你講約伯身上啲毒瘡添, 你上年就有咁嚴重,宜家耐唔耐先有幾粒,好番好多啦,多謝阿上帝啦。

多咗啦,不過都可以咁講,但喺呢次我講嘅阿伯叫做基佬。。。基路伯,呢,成身都喺眼又鍾意踩Roller嗰啲呢。佢哋連啲轆都滿曬眼嫁,好似話嗰啲阿伯啲靈呢喺個轆度嫁喎,所以啲轆成日跟住啲阿伯,Fing都Fing唔甩嫁。好似喺喺條Easy橋第十條燈柱上面出現嫁,啲阿伯仲有毛有翼曉飛添。

唔好郁,我諗我終於揾到你對眼嚮邊嘞,兩隻加嘛吓話? 其實都唔喺咁難揾姐,黑色惰惰哋嘅圈DumDumKwark圍住嗰兩粒未喺囉, 仲有紋有路添。


No comments:

Post a Comment