Monday, September 14, 2020

一生

行年(停)八歲沙灘去玩沙堆玩吓水

drmsslsmdrmmrdr

婆婆話兩句濕濕碎攞桶桶堆沙去

drmsslsmdrmmrrd

行年十八歲卜卜脆見到女起勢追

drmsslsmdrmmrdr

堂上望吓佢俾佢婉拒本書都燒咗佢

drmsslsmdrmmrrd

行年廿八歲喺公司裏老闆都起勢催

drmsslsmdrmmrdr

明明做嘢快都催生曬我Good聲吞咗佢

drmsslsmdrmmrrd

勤力做嘢揾錢草錢再見到女起勢追

drmsslsmdrmmrdr

平日贈禮送花照顧入微我終於追到佢

drmsslsmdrmmrrd

鑽戒舆婚紗屋企多咗個靚女

ffslllssmrdr

勤力做吓我啲屋企嘢個B都三五七歲

drmsslsmdrmmrrd

行年六十八歲啲骨卜卜脆去捉棋吹吓水

drmsslsmdrmmrdr

無聊就去湊孫玩吓佢帶孫仔通街去

drmsslsmdrmmrrd

每次個乖孫走遠都起勢追

ffslllssmdr

成日話要雪糕機械人老本都俾咗佢

drmsslsmdrmmrrd

長命(二)百歲子孫都喺曬我身邊吹吓水

drmsslsmdrmmrdr

其實上帝對我都幾好嫁我安心跟祂去

drmsslsmdrmmrrd

我安心 跟衪 去

rmm rr d




No comments:

Post a Comment