Monday, September 21, 2020

賊家

我啲鄰居尤其喺住譚公道89號頂樓上樓梯右手邊單位嗰啲住客爆格入我屋,上次13舊雞柳偷咗我4舊,整花我張新牀單鋤崩同裂咗我啲傢俬,整爛我四張公仔枱墊,偷咗我半樽蜜糖,界花曬我枱上面塊玻璃,兩次弄污同加大Pat Lotion嚮我啲電子器材度,電視整壞,整死我四盆植物,今次13舊雞肉偷咗兩舊,仲要醃好曬,即喺調味料都偷埋,用噪音騷擾我,用煙攻我,今日我臨出門有把女聲嚮樓上話等我攞咗你先,之前同一把聲話因為"你"冇數等我偷咗你先,我第二次上去佢話冇男人,我明明聽到男人聲,然後騷擾我嗰最少兩個細路由另一個把聲老啲嘅女人帶佢哋由後樓梯落咗樓下,我明明聽到電鑽或電螺絲批聲佢話細路仔玩,佢話俾我聽佢哋喺一家人,同一個佢竟然同我講佢第一次見我,但喺我第二次見佢同埋第二次面對面同佢講嘢,講得好清楚叫佢哋一屋人唔好再入我屋偷我嘢搞破壞,只喺佢第一次有戴眼鏡第二次冇戴,佢話佢屋企最少兩個成年男人都有固定工作,佢話佢哋屋企連埋佢有兩個女人,佢仲開口叫我再搬,報警十多次無補於事,警察好可能完全冇做嘢。暫時報告完畢。

No comments:

Post a Comment