Thursday, September 24, 2020

靚權

好在有佢提你炙。

應該話好在有個我被迫加入嘅遊戲(武器)俾你哋偷裏面諗嘅嘢,俾人拆穿咗就話原來我一早就知,用啲美麗藉D扮唔知我知仲要扮幫我,無賴偽君子,香港人識人權尊重私隱權?乜真喺咩?可能我哋祖國嘅領導都知得多佢哋,至少中國特色的社會主義白紙黑字寫到明要有民主同人權(包括私隱權),唔好踩大陸喇,自己攝高牀板諗清楚啦。我就冇你哋咁好彩喇,24小時俾人偷私人資料偷思想IDEAS,一個先都冇俾我,篤爆你仲要俾你惡人先告狀,都喺嗰句啦,攝高牀板,今晚就好攝喇,唔喺夜長夢多呀你。


好耐之前Post過咖喇,見你哋咁無知,Post多次:

第一、堅持和完善社會主義民主制度

社會主義民主是扎根於社會主義初級階段基本國情的新型民主,是社會主義初級階段廣大人民政治要求的根本特征。經走過毛澤東,鄧小平和江澤民為代表的中國三代領導集體的艱苦探索。從我們黨領導社會主義的民主政治建設的長期實踐來看,堅持中國特色的社會主義民主制度,主要的方面包括堅持和完善人民代表大會制度,共產黨領導的多黨合作和政治協商制度,民族區域自治制度,黨的宗教信仰自由政策,黨的任務政策,民主制度,職工代表大會和其他形成的民主管理制度。社會主義制度不是一成不變的,需要不斷健全和完善。在全面建設小康社會的過程中,人民群眾特別是某些利益群體的政治需求越來越突出,這就要不斷豐富民主形式,擴大公民有序的政治參與,保證人民依法實行民主選舉,民主決策,民主管理和民主監督,享有廣泛的權利和自由,尊重和保障人權

條Link嚮度,自己睇啦

仲有我哋合成香水中心藥房都非常尊重人權嘅,我哋嘅地址喺:

HK Branch: 12 Cameron Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon

1/F Grand Right Centre, 10 Cameron Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon

九龍尖沙咀金馬倫道12號

九龍尖沙咀金馬倫道10號宏威中心1樓

Macau Branch: 8 Travessa De S. Domingos, Macau

澳門議事亭前地板樟堂巷8號

歡迎各路人權義士嚟參觀選購我哋尊重人權又高質素嘅貨品

No comments:

Post a Comment