Tuesday, September 1, 2020

偽善

有人爆格整崩刮花上帝賜俾我啲傢俬,將白色傢俬同枕頭套牀單染黃,之前仲將大厦樓下個閘把手折咗出嚟,個鎖扭歪咗,跟住喺度扮好人嚟掩飾,仲賴落其他人度,知道我信上帝,就嚮度利用上帝個名做壞事,又話神乜乜物物,扯曬貓尾,手法同以前搞到我冇咗二萬幾蚊財物鄰居嘅手法好似,非常陰濕鬼竄同陰毒,我極度懷疑佢哋跟埋我過嚟,上帝要我哋做呢個世界上萬物嘅好管家,呢班人嚮度偷走上帝同我財物嘅質素同浪費緊上帝嘅一資源。上帝創造嘅萬物同資源,佢哋冇權破壞。佢哋仲犯咗十誡嘅八至十誡。
第八誡:不可偷盜。(出埃及記20:15)
第九誡:不可作假見證陷害人。(出埃及記20:16)
第十誡:不可貪戀人的房屋;也不可貪戀人的妻子、僕婢、牛驢,並他一切所有的。(出埃及記20:17)
有可能犯埋第三誡,第三誡:
不可妄稱耶和華——你神的名;因為妄稱耶和華名的,耶和華必不以他為無罪。(出埃及記20:7)
The enemies have been using God's Name to steal, kill and destroy, totally working against God and His command that wants us to be good stewards of things in this world. They damage God's properties, waste His resources, and do harm to His true followers.

No comments:

Post a Comment