Saturday, April 10, 2021

南蠻

 尋日老闆同3個同事用不同理由叫我落總行幫手搬貨點貨,我當時自己仲有成咋嘢做緊,我啱啱嚮總行點完貨上樓上,繼續數1234執貨落樓下,寫晒個LIST出嚟,當時有人同我老闆傾緊佢哋之間利益衝突問題,嗰個人無啦啦問我老闆點解唔俾我坐高啲位,我老闆即刻話我連點貨都未識,點俾我坐高位呢?都話唔好懶喺幫我嫁啦,佢宜家話我連1234都唔識數呀! 讀完2個學位加一舊碩做咗廿幾年嘢加埋政府工之後。。。原來北美啲質素水平俾香港差咁多。。。我真喺井底之蛙嘞。。。

我Pack滿曬一箱,Pack埋另外細半箱就可以攞落去,跟住老闆叫一個同事幫手,我解釋完之後個同事將個錯嘅數字噏俾我聽,一喺就有人改咗我個LIST嘅數字,佢點開貨我冇理由唔信佢,又話唔識睇我啲字,嗰啲字影埋印都睇得清清楚楚,另一個同事又話要幫我又要解釋多一次,然後佢竟然將我Pack好晒箱嘅貨搬翻晒出嚟,我又再解釋多次,佢又話啲字唔夠深色,我要將俾自己睇個LIST用Felt pen加翻深色等佢冇藉口,仲要將佢搬晒出嚟嘅貨再pack翻入箱。我教埋佢點同樓下講,一張喺樓下點貨紙,有2個items可以數齊12件因為其他Items唔夠貨,另一張LIST就喺我宜家由樓上搬落樓下嘅貨數目,佢哋繼續問長問短問長問短,結果將啲貨搬咗落去根本完全唔洗解釋放低就得嘞。搞到我手頭上嘅嘢都做唔完。

踩完我唔識數1234就踩我啲字唔夠靚同深色(我寫英文只喺因為可以寫快啲姐), 然後再踩我唔識講廣東話。

點樣可以節省嗰個幾兩個鐘?一開始聽我講,將我執好點好嘅貨同我寫好個LIST,夾手夾腳搬晒落樓下就得嘞。5分鐘倒啦大蓋用。我仲可以有時間做埋我原本手頭上要做嘅嘢添,做唔晒做大部份都好吖。

嚮樓下一個就話阿邊個個方法好啲,一個又話我個方法好啲,你哋做自己嘢啦,時事評論員咩加陣,又唔喺比賽,總知快手快腳搞掂就算啦。

唔知點解我又諗唔到咁多嘢評論嫁呢?知道大家做緊嘢就得嘞,唔好煩我。

突然又諗起有份企枱工第一日返train 都唔train就掟我做嘢,啲嘢擺邊完全唔知,問佢哋又死都唔答,叫我沖茶,未開始沖就大聲講話我沖茶都唔識,乜唔喺茶葉茶粉或者茶包加滾水咩,我嚮屋企同埋嚮另一間餐館做咗成年助㕑都喺咁沖嫁噃。。。港式嗰隻喺咪要拉嫁。。。要將啲Creamer整心心?嚮個茶壼裏面?用普洱香片加奶心心?等我除埋對絲襪備用先。

香港真喺一個好别嘅地方,我宜家知點解我啲皮膚美極都美唔白嘞。

其實你哋已經唔肯請我嫁啦,又唔肯俾利是錢我,我又冇叫你哋升我職加我薪,(有咗職先啦,冇職點升職呀?) 人哋又冇話要炒你,你嘈咩抹咩炙?仲要喺咁爆我格偷我嘢搶我嘢刑事毁壞我啲嘢仲蓄意傷害我人身體甚至謀殺(包括嚮我附近點煙食煙,破壞落毒偷走我啲食物,唔俾我瞓,迫我出馬路加單車電單車車片埋嚟)。你知唔知上帝咩都知道晒可能開始為你哋透緊火炙?吓?篤爆你哋害我仲惡人先告狀話我串,有幾串炙?吓?你哋無啦啦撩事鬥非做乜炙?吓?我連自衛都唔得?乜你哋咁野蠻咖炙?吓?

1,2,3,7,11,18....

ABCFHKQSZ...

^&@#!":*>&*#



No comments:

Post a Comment