Wednesday, April 28, 2021

癲雞

 個八婆又嚮樓上丼蹄丼爪發癲喇!

備註: 上星期四五, 我屋企樓上成日偷我嘢搞破壞整壞我電腦累我冇咗超過40000蚊個八婆嗌落嚟話等佢叫佢炒咗我先,當日真喺炒咗,仲要俾佢打同刑毁,啲人仲話個八婆同個老人家瞓咗添,七十幾歲大佢五十年都得?愛情果然喺盲目嘅。佢啲牀上(牀上?)功夫應該好了得,啲麻甩佬咁鍾意幫佢害我嘅。(我咪就喺蝕底在呢樣嘢囉,45年都未搞過咩都唔識,點夠人砍炙?哎吔,唔覺意幫個八婆兜生意添,香港賣淫犯法咖可?) 我仲記得嗰日我臨出門口個八婆又喺樓上揼,翻到去Office又有人喺樓上揼,揼咗兩日,個風格(賤)喺一模一樣嘅。有人話俾我聽撒旦教裏面同唔同嘅人性交喺奉獻儀式嘅一種,英文叫social offering, 亂搞男女同性戀人獸變態性關係當食生菜,佢哋仲會使喚邪靈用邪術害人。

https://www.universityofcalifornia.edu/news/human-breast-milk-may-help-babies-tell-time-circadian-signals-mom


No comments:

Post a Comment