Monday, April 12, 2021

偷窺?


 唔知點解食肆裏面有位唔坐喺都要坐晒出嚟噏三噏四仲要霸埋人哋啲公眾地方嫁呢?抑或想偷料呢?朝早鬼殺咁嘈嗰班唔知關唔關佢哋事呢?哦!原來堂食只可以去到10點。不過疫情之前巳經好多人嚮出面坐嫁喇噃,有次仲見佢哋嚮馬路中間開枱坐,可能近啲呢邊偷得清楚啲,仲嘈吱巴閉講我嚮房裏面做緊乜添。可能租咗成條路嚟偷窺呀佢,半夜三更嘅時候,同埋朝早我未夠瞓嘅時候。唔知幾錢租呢?喺咁偷我料我喺咪應該收翻啲費用咁呢?喺咪有份聽佢哋公佈嘅我都要向佢哋收費呢?收幾錢好呢?之前八個月偷咗嗰啲喺咪應該打個八折俾佢呢?

Exodus 20:17: “You shall not covet your neighbor's house; you shall n、ot covet your neighbor's wife, or his male servant, or his female servant, or his ox, or his donkey, or anything that is your neighbor's.

出埃及記 20:17 
「不可貪戀人的房屋,也不可貪戀人的妻子、僕婢、牛驢並他一切所有的。」

No comments:

Post a Comment