Saturday, April 24, 2021

害我

 有人想爆天花入寫字樓同我之前兩個屋企一樣,連續揼咗兩日,我上摟上睇,有一男一女嚮牙診所走出嚟走咗,我行入診所裏面睇,根本冇裝修整機,營業緊,仍然聽到揼嘢聲,個女仔望向後面對住空氣話宜家走咗去樓上揼,話俾人偷晒你啲嘢都唔知,我問喺咪你哋揼嘢,佢冇理我但同同事講唔好睬佢,然後我大聲話話如果你哋嚮度揼唔好再揼我會報警,我落翻寫字樓,佢哋停咗揼,大姐一上嚟,揼聲又開始,大姐叫我唔好理佢,佢哋繼續揼,我落去管理處投訴,話唔喺故意滋擾咁簡單,可能有人想破壞樓宇結構,因為我屋企都喺咁俾人爆格冇咗40000蚊,佢話淨喺今日有人整冷氣,佢循樓時聽唔到聲,我話整冷氣唔會不停咁揼,揼咗兩日,佢話淨喺今日,即星期五,我話連續兩日,我之前嗰日冇出聲,看更話會同主任講,我上翻寫字樓,揼聲繼續,都喺我做嘢個Corner位天花,我報警,報到一半,葉生剷上嚟,大嗌我全名要我同Wendy三個人開會,我報埋個警先行過去,當時揼聲停咗,佢話有咩投訴同Wendy講,佢話我煩到佢,我話我已經報咗警,同管理處投訴埋,同樓上都講清楚,因為聖經教我哋要先同做錯嘢嗰個講先,唔聽再同其他人講,葉生話叫我唔好同佢講耶穌,我客氣咁話Wendy淋得滯,我唔想話佢冇用,佢根本就唔妥我,佢點會幫我炙,天拿水味由開業到宜家仲未解決,(吸入對身體唔同器官都有害,好大陣味嗰日Wendy仲話去801,寫字樓得番我一個, 葉生都因為我將波璃門關上等天拿水唔好攻入嚟又大聲鬧,第二日門打開,成個寫字樓都喺味,我開大冷氣將啲味吹番出去,解決咗,第三日為冇事,第四日又成個寫字摟都喺味,我開大冷氣冇用,出面冇味,懷疑嚮假天花,我報警懷疑有人放毒氣,佢哋唔肯查,要我哋揾師父睇,我問看更揾人處理,呢個算喺大厦保安問題,看更話啲指甲水或天拿水放咗通風口,我將冷氣熄咗,之後冇晒味,冷氣始終都要開,隔幾個鐘後,再開翻冷氣,就冇味嘞,我個point喺有人搞事),仲有呢患鋤天花嘢可能同黑社會活動有關,佢一句就撻過嚟話唔好同佢講,大嗌話唔好同佢咁講嘢,我話我屋企就喺俾人咁爆格嚮街俾人撞瘀。。。佢完全冇聽,仲大聲過我蓋住我把聲,喺佢自己叫我同佢開會,開會唔俾我講嘢,個看更上嚟葉生託警察嘞(當我白痴),葉生叫個看更講同診所講喺我哋錯,仲講大話話牙醫喺要揼嘢,我話嗰個位置喺reception位,佢哋揼嘅喺地下或者我哋個天花,牙醫揼地下天花做乜,之後仲話叫我唔好做,當日喺我 last day,話唔出糧,我行番去收銀,佢跟住我鬧鬧鬧不停咁鬧,我做緊個Project所以繼續做嘢,葉生嚮我面前不停咁鬧,我想佢收聲,鬧咗句仆街,(佢之前用同一句唔算粗嘅口鬧過我),我彎底身攞嘢出嚟做,葉生攞起我枱面佢之前掟爛蓋同爆晒底載滿茶嘢金屬暖水壺車落我背脊度,啲葉飛出嚟黐咗嗰塊牆度,我背脊濕晒,放工時摽落去仲痛緊,我話佢傷人我報警,一共嚟咗5個,我由得葉生同啲警察講,講完再過嚟,我聽到佢講佢個仔仔(把聲仲要突然變得好乸,我想嘔),我繼續做嘢,之後有兩三個警察過嚟我坐緊個Counter度,我講咗葉生用水樽掟我,仲Show咗佢之前掟爛個蓋同樽底俾警察睇,話原價要300幾蚊,我好窮,冇咁多閒錢補買,我話我話我唔會告葉生,但喺佢重複使用暴力,我唔想有同樣事情再發生,我每次見公司有唔妥出聲例如啲路人故意向住舖門口噴煙我禮貌叫佢行開葉生都要同我大炒,跟住個師姐入厠所幫我驗傷,大姐話佢哋只喺想我俾人睇全相(押韻,其實佢唔喺醫生,點知有冇傷呢?),個結論喺,最後個老差骨話當時其他同事在場,佢話啲同事"見到"葉生掟個樽落枱度,唔知點樣彈咗落我背脊度,我一聲枱聲都聽唔到,只喺知道背脊受到撞擊痛咗一吓,然後濕晒,啲茶葉飛咗出嚟黐牆,我喺嚮counter裏面,俾人掟完先見到兩個同事衝過嚟,我反應喺攞起電話報警話佢傷人,個同事喺咁拑住個電話唔俾我報,話"一家人"點解要搞成咁,我冇理繼續報,我冇解釋俾警察聽啲同事夾埋講大話,一喺就個老差骨講大話,因為我喺個窮嘅受害人,警察話我冇受傷,唔算傷人,(不過我痛緊,押韻),我冇抝,淨喺一句撻過去話"刑事毁壞",我話我已經講咗唔告葉生,只喺想佢唔好再用暴力,問個老差骨解釋咁多做乜,佢話要我簽佢簿仔上嘅聲明,我睇都費事睇求其撩隻龜落去算。我話我俾鄰居長期爆格最少冇咗40000蚊,同埋我喺psychotronic weapon 嘅3年受害者已經網上報咗好多次警冇進展,仲俾人嚮街上撞到瘀晒,都報咗警,冇用,我話我可以寫我個Blogsite同埋個武器名俾佢哋查,佢有興趣我就講,因為都喺蓄意傷人,個老差骨話佢哋做唔到啲咩,話自己好多嘢做,我叫佢哋聯絡FBI同世界各地嘅警察因為全球有好多受害人,我寫咗個武器名交咗俾個師姐,最後我話俾警察聽我個背脊仲痛緊。我準備寫埋個Blogsite俾佢哋時葉生搭佢哋膊頭笑住咁推佢哋走。變面,好恐佈,好虚偽。佢哋多次偷我樽裏面嘅嘢,倒啲嘢出嚟,仲要掟爛,大聲公佈揭我食乜,整爛我啲嘢,我覺得呢次掟個樽喺想用啲飲料整污糟我條裙,冇咗啲茶同葉,傷埋我身體,唔只葉生,識得同三九唔識七嘅人都有。佢哋根本就喺想我死,攞我着數,成班唔只喺賊,仲喺強盗,戾横節曲用唔同藉口暴力落埋毒害我。

No comments:

Post a Comment