Wednesday, May 5, 2021

賠倍

 嘈醒我以為唔洗賠,我實實在在的告訴你們,我幾時起身有上帝安排,你們嘈醒我要賠湯藥費,因唔夠瞓喺會病同死人嘅。即是話除咗要因不停偷我生活私穩資料財物要賠償金錢之外,嘈醒我要賠更多金錢作湯藥費,你嗰啲所謂好嘅提醒,只喺偷咗上帝擺嚮我腦裏面嘅思想大聲照讀,即喺證明你真喺偷咗,上帝俾我唔喺俾你,所以要賠更多金錢(侵犯知識產權版權人權包括私穩權), 聽者偷者宣佈者都要賠償我金錢,永不落空。今日偷同宣佈嗰個喺阿伯,偷我視覺見到我大喳白頭髮仲好開心大聲笑出嚟宣佈嗰個喺阿嬋(好明顯佢哋唔妥我,立心不良想害我,仲有成日嚮我篤爆佢哋害我時log out我啲Account,擺明想掩息,驚警察嚟走唔切,其實啲警察都唔做嘢嘅,佢哋洗咩咁驚炙? 驚上帝唔好害我仲好啦,上帝我爸爸乜都知,知得仲清楚過佢哋同我,我阿爸應該會懲罰害我嗰啲人,尤其害我仲不知悔改唔肯賠償俾我嗰啲人,句號

Exodus 20:15: “You shall not steal.

Exodus 20:17: “You shall not covet your neighbor’s house; you shall not covet your neighbor’s wife, or his male servant, or his female servant, or his ox, or his donkey, or anything that is your neighbor’s.”

Including everything stored and processed in my brain.

Who's your neighbor?

Everyone. 

Why?

Read the Bible and ask Jesus.


MY WISHES

SONGS THAT HAVE BEEN INSPIRED BY HEAVENLY FATHER


No comments:

Post a Comment