Monday, May 10, 2021

東妒

以我工作廿多年嘅觀察,老闆踩你有以下嘅原因,排名分先後:

  1. 壓你價,雖然你值都唔想俾多啲,甚至唔想出糧
  2. 溝你你唔受
  3. 想炒你,砌你生豬肉
  4. 知你想跳蹧,抹黑你等你跳唔到
  5. 鬼上身想害你(唔知點解),等你永遠揾唔到工,包括做緊呢份,即喺抹黑完砌完生豬肉再炒
  6. 表現出眾,驚你另起爐灶,搶佢生意
  7. 以為你有錢過佢,妒忌,於是踩完扣人工,燉你冬菇,甚至炒,即喺呢: 你仲有錢過我我做咩仲要俾錢你炙?
唔好誤會,天下間都有好老闆,經常鼓勵,好慷慨,員工福利好,知你想跳蹧都唔會抹黑,仲會加薪留你,知你揾到更好出路,仲會鄧你高興,搞埋歡送會同你慶祝。如果我將來做到老闆我都要學佢哋,更加要學似耶穌咁,做個好領袖。


 

No comments:

Post a Comment