Saturday, February 13, 2021

邪惡

 親戚請食飯,個精神病電子武器同儻揾咗個整爛我塊面嘅女人差唔多樣嘅女人做Waitress入嚟掩掩樣樣,想我背脊骨落掛,好難嫁喎呢樣嘢,上帝整到我食得瞓得,如果唔喺啲鄰居成日好似今朝咁不停滋擾,仲教疏幾歲大嘅細路嚮我門口大聲講大話(不過我醒唔晒繼續瞓噃), 我都唔會唔夠瞓,根本就喺攪破壞,多狠餘嘅都。個細路再羣埋嗰啲人可能好快就俾黑社會收靚咁收lu,自細就訓練有數刑事毁壞滋擾偷竊欺騙誹謗,故意跑啲灰落嚟,傷人,差在未謀殺炙。個細路話喎喺我老豆俾錢叫個八婆攪我嫁喎,佢仲話佢哋都喺喎,我仲聽到個細路隔離有個中年女人細細聲教路。。。嘅。By the way, 今餐有雞有魚有點心有湯有甜品,仲豐富過尋日,我Feel過嘞,啲食物直落嘅,冇向後面舊骨落,感謝上帝,派人救濟。

No comments:

Post a Comment