Thursday, March 11, 2021

煙知

 同個煙剷阿伯街角邂逅

我話: 行另一邊吖阿伯我唔想見到你枝煙呀。

阿伯:關你撚事牙?

我答咗佢一個幼稚園生都知道嘅答案。。。之後我諗,我點解仲要答佢解釋呢?佢應該知佢阿媽喺女人咖。唔通香港人真喺咁無知?話時話二手煙真喺影響到條撚咖噃除咗肺之後,一喺就擴散去嗰度,一喺就直接癌嚮嗰度附近,再唔喺癌嚮啲血度,即喺血癌變撚癌?

Cigarette smoking causes cancer of the mouth and throat, esophagus, stomach, colon, rectum, liver, pancreas, voicebox (larynx), trachea, bronchus, kidney and renal pelvis, urinary bladder, and cervix, and causes acute myeloid leukemia.

https://www.cdc.gov/cancer/lung/basic_info/risk_factors.htm

No comments:

Post a Comment