Tuesday, March 2, 2021

不流

合成五十十血淚史

(借流非飛少少詞同旋律)

菲姐 不停問我 又吃白菓嗎 烏蠅多懷念我

天天都呆着坐 就算食白菓 都始終留住我

糖水繼續吃就肥 繼續冇客蒞

請您關照隨便嚟合成入貨

指甲油 吸面油 頭痕洗個頭 肥人都清秀

香水鬆弛自我 療效令我驚喜 芬芳纏住我

波士不停入貨為客人確保執優質平貨

曾經我問我為何 佢哋這樣傻

高檔質素護膚品監平售貨

非自由 非自由 窮人失自由 窮人失自由 

冇錢 我看你怎交租 冇錢 薪水會發吧

冇錢 老闆您太不羈 冇錢 不愛理無心機

老闆今天不打領呔 已攞咗去賣 事實是他冇錢去嘥

老闆天天擔心結終 一生的心血 日日哺嚮公司好DRY

老闆仙都不仙上街 頂頂都禿晒 事實是他不太愉快

假裝天天批貨賣晒 差啲周身債 望望業績雞蛋亂派

曾經我問佢為何 生果金不攞

佢話睇住盤生意冇時間囉

非自由 非自由 窮人失自由 窮人失自由

老闆 看佢老到可悲 老闆 俾生意佢吧

老闆 生意冇冇心機 尖嘴 租貴到飛起 

曾經我問佢為何 繼續這樣傻

啲價低等同周濟苦貧大眾

喜歡瘋狂賣貨 就算蝕晒本 香港依然是美

養女不忘_記就算是四張幾都不能掉棄

LA LA LA LA LA LA~~~~~~~~~~~

狂做三十年

曾經我問佢為何 同老細咁傻

她說她要養仔養到佢大個

非自由 非自由 LALA非自由 LALA非自由


Goodyear We Just Need To Make Some Money To Fill Our Bellies And Provide For Our Honeys Perfume Centre & So Please Give Us Some Business Pharmacy
合成大家都喺搵兩餐養家姐幫幫忙吖香水中心麻煩您俾啲生意我哋吖藥房

HK Branches: Ground Floor 12 Cameron Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon

九龍尖沙嘴金馬倫道12號地下

1/F Grand Right Centre, 10 Cameron Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon

九龍尖沙嘴金馬倫道10號宏威中心1樓

Tel: (852) 2369 3318

Fax: (852) 2369 0608

Macau Branch: 8 Travessa De S. Domingos, Macau

澳門議事亭前地板樟堂巷8號

Tel:(853) 2831 2267

Fax: (853) 2831 2274

E-mail info@goodyearperfumecentre.com
 

No comments:

Post a Comment