Saturday, June 27, 2020

謊言

啲人死要面,明明自己錯喺度死撐,仲講大話話80%罪案發生喺唐樓,完全冇根據,就喺為咗Ban我個Idea,就喺為咗證明自己個仔啱,證明自己啱。累到我雞無鴨血都仲要死撐,自己幾廿年都喺住唐樓,又話地方大啲樓底高啲,揀咗要埋我哋由細住到大就好地地,我揀就喺錯, 有埋兩道大閘一道大門一家大細都住得好地地都話唔安全,一講話我錯嗰個撒旦教女人即刻大笑,分明就喺妒忌上帝俾個好地方我,所以即刻唔俾我住啦。迫我番香港都唔知做咩,成日俾人入屋抄嘢搗亂偷錢,話咗D看更夾埋人哋害我,將我啲私穩爆出嚟,出入又單單打打,着咩衫都關佢哋事。自己住嗰度個看更睇住佢亂咁放人入大厦,跟埋我上樓鬧我痴線,仲死都迫我住啲有看更嘅地方,仲要又細又貴,爛喺高檔咁,咁高檔大厦裏面D人就唔會爆格搗亂傷人啦。想揾人監視搜查定公開我私隱呀?抑或公佈我同邊個出入幾時出入通水叫人入屋偷嘢呀?要監視就監視啲賊,要困住就困住爆格嗰啲人同主謀。犯法嗰啲就大搖大擺,無辜嗰D反而好似坐監咁仲繼續俾人害,有冇離譜D呀?仲要話要我喺度俾人害多一個月,一定要你個仔幫我搵地方先俾我搬,喺咪一時間安排唔到,需要一個月嚟安排第二個害我嘅地方呀?醒吓啦你! 你俾撒旦利用緊呀! 話自己信天主,次次我講親上帝都叫我唔好講!你有幾廿年經驗上帝有永恆嘅經驗仲要乜都知,邊個把炮啲呀?

No comments:

Post a Comment